February 02, 2010

Yess Ayam Atau Kepala Orang ?

Kisah ini memang misteri . baru ku sedar beberapa hari yang lalu . pada mulanya gua naik kete dengan beebee sayam nak pegi makan kononnya . bawak bawak kete tetiba macam ade bau yang sangat annoying . sungguh harum . hairan kejap . tapi tak layan pon sebab ingat bau bau kat luar jalan kot . hari hari berikutnya bau nya makin kuat dan semakin wangi . gua ingatkan bauan dari syurga tapi macam takde rupa . bukak hood depan . macam ade something . bau celah tayar macam ade something jugak . bau ketiak macam tak same . gua tanye bro epi dengan asoi geli geli . die ajak pegi car wash . basuh luh tengok chane hasilnye . then pegi la car wash . pegi yang 1st slow talk cakap ' bos kasi sembur itu bawah kereta . ' bila naik je atas jambatan pulau pinang tuh die dah start tutup hidung . hahak . tanye die apa pasal . die cakap ade ayam kat bawah tuh . gua macam HUH ? AYAMM ? celah mane . sambil intai intai tengok . nampak gak la kepak die dah melambai lambai . sembur punye sembur air bangla tuh dah tak sanggup . surrender katenye . gua up 10 die tamau . kimak sume orang situ tutup hidung kot . gua senyum je . tapi  gua pelik sebenarnye . bayo rm5 blah pegi car wash lain
.

Sampai je carwash yang neh diorang dah pelik . tunjuk bawah teros die panggil die punye samseng . cina . dengan tatu kat tangan . rambut ala ala glen fredly die amik kain tutup hidung . sarung plastik kat tangan . lagak 3 line bagai . slow slow die pegi bawah kete . tarik itu ayam . kasi keluar . gua kagum . alang kepalang suh die basuh skali . last last kena rm25 . kohkoh . bapak die . charge tarik ayam je rm25 ?? tapi biar ah . kalau tak buang lagi la merana hidup gua . dibelenggu . bauan Hugo Boss kat bawah kete tuh . sampai sekarang gua maseh tertanya tanya dari mana datangnya si AYAM ini . @@


 

tuu diaa samseng tarik ayam . kohkoh .




nii la mangsa . ntah dari mana laa datang . sedar sedar dah kene kapan .


* sape tahu ayam tuh sape punye gua belanje ayam penyet . hohoh . anyone ? and and sekejap sangat rase cuti neh dengan beebee sayam T____T . *



7 comments:

  1. hahak tuh ayam bangi lah . serious . cepat belanja i ayam penyet wangsa walk mall :)

    ReplyDelete
  2. WOIWOI LU KECOH LAH JGN LUPA BG WA HADIAH 9 FEB NI TAWTAW

    ReplyDelete
  3. NB ceh arituh i nak belanje you tamaww .

    NZ ko beli dulu nanti aku bayar ehh .

    ReplyDelete
  4. NZ alaa kate part time paparazzi erra fazira . takkan takde income .

    ReplyDelete
  5. sebab aritu nak makan a&w . nanti belanja i eh taw taw :)

    ReplyDelete
  6. hum yee okeng okeng . tadop hal punyett .

    ReplyDelete