November 20, 2009

pemandu teksi menang 2 juta !



haih sorry tajuk tak berkait tapi it still tajuk oke

gua pegi bukit merah kot aritu
6 orang dan 2 kereta
bertolak lepas lunch dan sampai pada terbenamnye matahari
suasana agak sunyi disana tapi kami still diberi layanan yang istimewa oleh bangla bangla disana.tempat agak besau dan sejuk sudah pasti.

hari pertama sampai lepak kat hotel je sebab penat dan tired
setelah semua lapar kami bergerak mencari kedai makan dan akhirnya dijumpai di depan resort itu sendiri.
makan makan sapkok minum minum balik tido tido


terbit mentari esoknye setelah disarapankan
kami bergegas meneroka keindahan bukit merah itu sendiri
dan setelah dibincang dengan adun bukit merah kami main ape yang boleh dimain
gua paling suke part pegi tengok ular tedung tu beb
memang ganas ular tu rupenye tak percaye boley pegi sendiri tengok hahah
beruang pon ade kot.

waterpark die boley tahan laa.yang bubbles tuh je menarik perhatian gua.
lain2 boomerang tu pon layan gak ah.korang tak tau lantak korang lah.pegi la main sendirik.
main main sapkok usha usha letih gelak gelak mandi tergolek golek

malam tuh gua mengidam nasi kandaq ah pulak
shoot teros pegi penang
makan makan pasemboq sapkok sapkok lepak gurney drive tapau nasi kandaq piau piau balik makan kat umah habaq hang

sesudahnya bangon esoknye teros pack dan cekaut tanpa segan silu
banyak gua nak cite tapi maleh gua nak tulih.korang rajin korang tulih la sendirik.

so kesimpulannya boleh la gua simpulkan bahawa bukit merah seronok untuk pergi bercuti bersame keluarga sendiri dan keluarga mentua korang .banyak lagi gua tak cover.maybe next time.dadaa.







*brader lifeguard die macam babi je bajet hot

No comments:

Post a Comment